Sjuk

Kategori: Allmänt


Var är du P (hehe)? Ta hand om mig nu...Jag ligger här i sängen febrig och har ont i halsen..!!

Tycker synd om mig själv..Borde egentligen plugga men har inte orken! Väntar på att syrran ska komma hem så att hon kan pyssla om mig (hon klarade sin första tenta, grattis). Så stökigt är det här med, vem städar? Kan man utnyttja någon till max nu när man är sjuk!? Hmm...´
Imorgon är det skola, obligatoriskt. Jag får trycka i mig alvedon och kämpa mig dit. Förhoppningsvis blir det bättre i morgon.

Nog tjatat om det!!!

Nu ska jag fortsätta titta på Dr.Quinn, så underbar tv-serie. Är inne på s.5 finns 6 säsonger bara!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mor säger:

    krya på dig min älskling

    2010-11-16 | 21:56:16
  • Malin S säger:

    Krya på dig! Ses snart :)

    2010-11-17 | 08:14:30

Kommentera inlägget här: