Pluggdag

Kategori: Allmänt

Efter skolan joina några damer med mig hem för att plugga! Vi pluggade till viss del, försökte. Det gick helt okej. Mycket tjat och så vidare.

Johanna trivdes väldigt bra i sängen med mina nallar..

Hon antastar min Fil? Usch..Tar han på rumpen, vem kan med det?

Efter några timmar beställde vi pizza från onlinepizza.se! Så skönt att få pizzan hemkörd ända fram till dörren. Nu är klockan kvart över sju, Carro och Marie ha gett upp..Nu är det bara jag och Johanna kvar. Kan ju inte dra iväg henne, jag kan bara hoppas på att hon går snart...

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vem fan döper sin nalle till Fil egentligen?

    2010-11-19 | 08:37:39
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/
  • Marie säger:

    Massa trevligt igår! :D

    2010-11-19 | 10:26:46

Kommentera inlägget här: