Plugg...!!

Kategori: Allmänt

Jag har gjort några ärenden på stan och i skolan idag. Nu sitter jag hemma och ska ta tag i plugget..! Tänkte plugga väldigt intensivt nu så att jag kan ha myskväll ikväll. Jag ska laga tacos och titta på Dr.Quinn i min ensamhet. Blir en alldeles utmärkt lördagskväll. Jag får ta tag i mig själv efter tisdagen som sagt.

Nu blir det plugg!!




Mitt extremt jobbiga munsår som inte går bort, köpte en bakteriedödande salva idag på apoteket. Förhoppningsvis tar de dö på skiten så att jag kan äta normalt utan att se döende ut (okej nu lät jag lite för hård..).


Kommentarer

  • Lindis säger:

    Kämpa på hjärtat! Själv är jag nere i en depp-period gällande skolan... Varit på tävling hela dagen och bröt ihop lite lätt när jag kom innanför dörren :P Skönast att inte va hemma å slippa tänka på skolan! Hoppas munsåret går bort. Du är lika söt som alltid ändå! PUSSKRAAM

    2010-11-27 | 19:01:13
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Malin S säger:

    Ha en mysig kväll med dr. Quinn :)

    2010-11-27 | 20:27:01

Kommentera inlägget här: