Min dag...!

Kategori: Allmänt

Idag har jag inprincip hela dagen hjälpt Linn och David och flyttat! Var där sen nio i morses och kom hem vid åtta. Det blev lite längre än vad jag trodde!! :) Men fick väldens sötaste present av Linn, det får ni se imorgon vad det var. När jag kom hem hade jag fått med mig min micro som jag gav bort till Linn som tack för hjälpen när hon hjälpte mig att flyttstäda och nu när hon flyttade ihop med David behövdes den inte längre, tur för mig ;) Den passar perfekt här på bänken. Det är superskönt med micro, nu kan jag äntligen poppa pocorn (som jag längtat). Jag fick lite pluggat nu, en halvtimma sådär. Det räckte tydligen för idag. Måste sova, för tanken är att jag ska upp tidigt i morgon för att plugga..! Men jag har gjort delmål för varje dag nu på vad jag ska plugga för att det ska bli enklare för mig. Jag är så himla stressad just nu så att ja knappt kan sova på nätterna. Uppstressad över denna tenta, USCH!

Längtar som sagt tills den är över och som belöning ska jag, Hagge och Johanna den roliga köpa en hoodtröja där det står K-town university på! Klart det är tufft och mysigt att ha. Sen när man blir äldre är det alltid kul att tänka tillbaka på den goa tiden man har haft här i Karlstad. Inte nog med det ska vi unna oss bio på onsdagen! Toppenkul! Men det räcker inte hörni, utan det blir julshoppning tillsammans med syrran på tisdagen, mysigt. Kanske ska slå till på en fika på stan då.

Nu ska jag lägga mig och sova. Det blir nog ett avsnitt av Dr.Quinn för att lugna ner mig.

Ta hand om er alla ute i kylan!

Kommentarer

  • Marie säger:

    sv: Japp jag känner att bibblan håller! haha :)



    vi måste ta det lugnt inför tentan! vi klarar den! :)

    2010-11-26 | 23:06:20
    Bloggadress: http://mariiehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: