Mandiz och Carzan

Kategori: Allmänt

Man kan säga att idag har jag träningsvärk och den kom från världens fest igår! Jag och syrran fixade förfest och den blev sååå lyckad. Vi hade ställt fram snacks, tänt ljus, städat och gjort en välkomstskylt. Det var som uppgjort att det skulle bli bra!


Fick unna mig och syrran likör 43, mums!!

Snacksen var som sagt fixat, undra var de två tog vägen sen...!?

Föfesten var nu igång, det droppade in några härliga tjejer vid sjutiden. Vi pratade och spelade några obligatoriska drickspel. Livet lekte.





Och nu börjar urspåret...!!






Det var några bilder från den galna förfesten. Sjukt mycket folk i vår lilla lägenhet..Jag undrar, hur fick vi alla plats!? Alla är inte ens med på korten! Men jag och Mandiz var mycket nöjda med förfesten!! Vi drog ner till Tempel efter det. Det var roligt men förfesten är alltid roligare ;)



Vill tacka er alla för en kanonfest!!! / Mandiz och Carzan!!

Puss och Kram Carzan♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: