Linda

Kategori: Allmänt

Vem är den där Carzan egentligen och vad tycker du om henne?

Ja asså hon är en sjukt jobbig kompis som jag fått dra runt på sedan högstadiet. SUCK! Hon är shoppingberoende, har bra inredningssmak, vet vad hon vill, bra på att prata och på att lyssna - hon är bäst helt enkelt!! <3

Dessa ord kommer från Linda, jag blev så glad av att läsa hennes beskrivande ord. TROTS att jag är sjukt jobbig. Att jag är bäst, ja det håller jag verkligen med om.



Jag älskar dig♥

Vi ses på fredag!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åååå söto! :) roligt att vi båda lagt upp bilder på varandra, faktiskt utan att veta om det hehe! såg inte ditt inlägg förrän nu =) ses i övermoooorgon!! <3

    2010-11-17 | 16:17:21
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: