Kom igen!!

Kategori: Allmänt

Jag sitter här och pluggar, jag kommer att göra det hela kvällen som det ser ut just nu. Jag har ett mål med dagens pluggning och det får ta den tid det tar känner jag. Imorgon ska jag till skolan på "pluggstuga", där man kan få ställa frågor som berör tentan. Det kan vara bra och då vill jag ha gjort så mycket som möjligt innan.

Men jag känner att det inte är så roligt just nu..


Men bara att hitta motivationen igen!

Jag och syrran ska julbaka, vi har köpt ingredienser till lussebullar, knäck och ja...en färdig pepparkaksdeg. Så vi får se vad det blir idag. Jag hoppas på knäck, det är ju så gott! Tror inte det blir några över så tyvärr så kommer nog inte ha med mig något julgodis till er i klassen i morgon, men man vet aldrig!! :)

Nu var det dags att slänga in nästa tvätt!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: