Finbesök!

Kategori: Allmänt

Jag har haft en underbar lördag och söndag tillsammans med mormor, mamma, mandiz och Lisa! :) Igår åt vi frukost tillsammans och begav oss senare in till stan för att ta en fika. Efter det handlade vi mat för en trevlig hemmakväll. Vi åt väldigt gott, spelade spel och pratade! Idag har vi besökt Bergvik där jag valde ut min julklapp från mormor. Spelet jag äntligen letat efter i flera år hittade jag! Spelet heter A-Ö. Superskoj! Vi tog givetvis en sväng på Ikea, åt god mat och shoppade! Fick en väldigt fin blomma från mor.

Nu har de åkt hem...Känns allt sorgligt.

Bilder:





Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Familjetid är mys!

    2010-11-14 | 15:29:26
  • mor säger:

    Vilka snyggingar

    2010-11-14 | 17:32:02

Kommentera inlägget här: