Del 3

Kategori: Allmänt

Johannas pojkvän var på någon förfirre på Haga..Ja, dit gick vi!! Det var en udda och med udda menar jag att alla kunde vara sig själva! Att man verkligen kunde bjuda på sig själv. Man behövde inte vara fin i kanten på så sätt var det en väldigt rolig förfest. Den känslan var grym och inte nog med det så spelades 80/90-tals musik och det slår aldrig fel! På förfesten bjöds det på "vargtass", det var inget Johanna skulle dricka mer (sa hon dagen efter).

Linda är på taggad!!

Hagge!!

Här får väl Linda höra någon gammal going låt!

Let´s Dance!!!

Här fick jag en puss från Johanna!!

Sötisen Emelie!

Sedan blev det en hel del filmklipp som jag spelade in! De mesta på Linda! Jag kan tyvärr inte lägga upp det på bloggen, vet ju inte riktigt hur man gör..

Vid ett tiden kom vi till Blue Moon Bar, den timmen gick snabbt och även där dansade vi till klassiker. Det var en grym dag/kväll. Nu är klockan ett och vi börjar vakna till liv igen. Det är ett bra tecken. Vi ska slänga oss in i duschen och dra oss ner till stan! Linda åker tyvärr hem idag, tråkigt!! Det har verkligen gått för snabbt..Det gör det alltid när man är med den damen.

Tack så mycket för en fin helg!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag skulle vilja att du utvecklade detdär med "udda" förfest :)

    2010-11-22 | 10:32:17
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: