Carolines Äventyr

Kategori: Allmänt

Sammys äventyr var megabra!! Den var rolig, pedagogisk och i 3D. 3D är en klass för sig, det var som sagt första gången jag var på en 3D film. Det medförde yrsel och huvudvärk. Men förutom det så är det hur häftigt som helst. Gå på den!

Efter filmen så var det dags att ta farväl till systrarna Jonasson. Tråkigt, man blev lite ledsen. Jag har i vilket fall haft en trevlig vecka tillsammans med Lisa och Amanda.

Istället för att spendera en fredagskväll med plugg smet jag iväg till Linn, vi kollade på en utav Nora Roberts filmr. Jag tycker om hennes filmer. Har sett fem nu, varav fyra med Mathilda. Vi hade en väldigt trevlig fredagskväll som slutade med att jag sov på hennes soffa. Just nu håller jag på och städar och pluggar. Jag varvar med läsning och städning. Bra kombo!?


Lisa glömde sin Edwin hemma hos mig!
 
Lisa, jag tar hand om honom!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • lisa säger:

    tack så mycket, jag hämtar honom på lördag puss kram

    2010-11-06 | 18:15:48

Kommentera inlägget här: