Vilken kväll :)

Kategori: Allmänt

Ojojoj vilken underbar kväll jag hade igår. Linn och David hade gjort det så bra och mysigt. När jag och Viktoria kom dit så serverades det bål(vilket jag aldrig smakade på men den var säkert god) det serverades även mängder med frukter så som jordgubbar(det bästa jag vet) även chips och dipp!! Kvällen startade bra, vi pratade samt lärde känna Davids kompisar från Linköping, jätte trevliga. När klockan var halv ett bestämmde vi oss för att öppna ett dansgolv i Davids tv-rum, vilket blev en hit. Låtar från Greas till Iron Maiden säger väl en hel del om vad som spelades på dansgolvet men den stående låter var ändå Riverside. Vi dansade tills klockan var strax efter två, gissa om jag var trött? Oh ja!!

Sedan tog jag och Viktoria(...) bussen upp till Kronoparken igen där vi bor. Inte hemma förens tre, nu ser jag ut som en zoommbbiiee som verkligen måste upp för att städa, flyttpacka och plugga.

Men jag vill verkligen tacka er, Linn och David för en fantastisk rolig kväll!!

En annan grej med, jag var ju på ICA Välsviken när Bobby var där med hans frisörer. Ta en kik på hans blogg för att jag och Elin är med där på bild!! Haha, supernice!

Men jag tar med bilderna här i fall ni inte orkar kika:

Här ser ni Elin i randig skjorta och jag sitter ner(fast man ser mig inte)

Här får jag styling!

Här ser ni min rygg och Elin som också får styling!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: