Tisdag

Kategori: Allmänt

Jag var hemma hos familjen förut, vi åt en god köttfärspaj och sedan fikade vi med en kopp te. Självklart kunde jag inte låta bli ballerina kexen i skåpet som jag fick syn på tidigare på dagen. Jag fick även äran att läsa en godnattsaga för Liseli, vi läste boken: ut i rymden. Jag är väldigt intresserad av astronomi och det är lillsyrran med. Så det är skönt att dela intresset med henne.

Nu sitter jag i sängen hemma hos pojkvännen, det luktar grill. Inte så konstigt med tanke på att han nyss grillat tillsammans med Johan. De har tränat hela kvällen så det blev verkligen en sen middag. Jag ska nu kika ett avsnitt av 90210, som alltid så behöver jag en daglig dos av en tv-serie.

Just nu saknar jag min mormor, jag tycker verkligen om henne! Måste träffa henne snart!!

Tycker om dig♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: