Mys*

Kategori: Allmänt

Kom hem halv sex från praktiken, så sent. Anders, min handledare från Karlstads universitet kom på besök idag. Han kollade på min lektion som jag hade för klassen. Jag var väldigt nervös innan, men det gick fint!! Nu är det över, det jag varit nervös för. Skönt!

På en timma efter praktiken duschade jag, lagade mat, åt mat och gjorde iordning mig inför en fika på strandgatan tillsammans med Linda och Kathy. Det var så himla mysigt att sitta där och solen var fortfarande uppe. Efter det åkte vi hem till mig, Kathy köpte med sig tre skvallerblaskor som vi fick lov att kika i samtidigt som vi såg på svenska hollywoodfruar.

Nu har det gått hem och det är dags för mig att sätta på ett avsnitt av 90210 som jag totalt fastnat för. Längtar efter detta hela dagen ;) Haha, stört!

Hoppas att er dag vart bra =)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: