Leva&Bo

Kategori: Allmänt

Jag är inne på den lantliga stilen dvs massa möbler målade i vit och en antik inredning. Man kan säga att det var Johannas stil(födelsedagsbarnet från igår), nästan!

Bild: Leva&Bo
Bilden är inte riktigt min stil men jag gillar de vita skafferiet/vitrinskåpet till vänster!
Jag får se hur jag ska få till det i min nya lägenhet, det ska bli spännande. Jag kollar runt på blocket efter billiga byråer/nattduksbord/tv-bord som jag kan måla om till vitt eller som är vita.

Ops, jag vaknade halv elva idag. För sent för min del, men jag hade inte någon klocka i närheten och då blir det lätt att man sover för länge. Nu ska jag kolla mina dagliga bloggar sedan får jag ta tag i att göra mig i ordning för jag ska till Linda och fika. Synd att vädret inte var bättre, jag hoppades på sol så att jag kunde få lite färg!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: