Lägenheten

Kategori: Allmänt

Jag lovade Martina att lägga upp lite bilder på min nya lägenhet!
Jag ska flytta den 1 juni, så det är snart(längtar).





Så älskling, här ser du min fina lägenhet! Nu är det dags att planera inredningen!

Inatt kunde jag verkligen inte somna..min hosta håller mig vaken, men sista gången jag kikade på klockan var halv tre och nu är man uppe med tuppen. Nästan i alla fall. Jag och min familj ska på konfirmation, kusinen Linnea konfirmerar sig. Alltså blir det ett besök i kyrkan..

Sedan händer det!! Jag och familjen ska vara barnvakter åt familjebarnen Apell. Lilla Stina som är ett halvår och sötisarna Frida och Emma. Kommer att bli så himla mysigt!

Nu ska jag göra mig i ordning, ta på min min nya skjorta samt äta frulle!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: