Jaooo

Kategori: Allmänt

Jag har precis ätit tacos, varför är det alltid lika gott? Man tröttnar aldrig på det, jag gillart! Idag har jag vart i skolan, plugg, jo det gick allt men jag hade hoppats på att komma längre än vad jag gjorde så jag tänkte sätta mig med det nu tillsammans med min älskade kopp med te.

Jag har även flyttpackat som en tok idag, det börjar ta dig. Nu börjar de kännas tomt i lägenheten. Men det är ju snart flytt, exakt om en vecka. Hej och hå vad det går fort.

Jag känner mig trött och stressad, jag har väldigt svårt att somna på kvällarna. Alltid blir det sent. Jag är ganska tankspridd och som sagt stressad över flytten och plugget. Men jag får kämpa på. Snart ska jag få vara ledig från skolan men det blir dessvärre jobb istället.


Tillbaka till alla måsten!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: