HoMe

Kategori: Allmänt

Jag fick allt någonting gjort idag på universitetet, jag gjorde till och med lite mer än vad mitt utsatta mål var idag. Så ja, jag var redig!! En sak till, jag satt där från nio till klockan halv sex!! Nu tar jag och lägger skolarbetet åt sidan. Ska nu unna mig nudlar och ett eller två avsnitt av desperate. Igår slutade det så spännande.

Imorgon har jag bokat tvättid, jag ska även plugga och flyttpacka samt städa. Måste in till stan för att köpa strumpbyxor till mina vänner, de blev avis på mina strumpbyxor som jag blogga om för ett litet tag sen. Ska även köpa några cider tills på lördag, för då är jag bjuden på fest. Det är Linn och David som anordnar tillställningen. Ska bli mycket trevligt!

Nu ska jag bara njuta av min ensamhet!!

P.S Jag fick min heminredningstidning idag på posten, love it!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: