Helt slut!

Kategori: Allmänt

Oj, vilken kväll!! Haha jag har putsat fönster för det vilda. Sju fönster, inte nog med det så var det bubbelfönster vilket innebär fyra glasrutor på ett fönster. Inte konstigt att jag blev svettig! Jag har dessutom grundligt städat mitt rum samt den jobbiga ugnen. Jag är helt slut, dags för ett avsnitt av True Blood. Imorgon bitti får jag gå upp för att städa toaletten, ser jag verkligen fram emot(NOOOTT!!).

True Blood är en bra serie, man fastnar. Den är lite otäck men det gillar jag!! Jag är besatt av vampyrer efter Twilight serien. Nu är det ju poppis att vara det..haha. Vi har ju Twilight filmerna, Vampire Diaries och True Blood.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • kathy säger:

    Hahaha ja den första klänningen är nog mer jag, men jag beställde båda så får vi väl se hru de sitter :)

    Men visst var skorna snygga :D?

    Puss

    2010-05-31 | 16:33:28
    Bloggadress: http://kkathys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: