Förbaskade SOL

Kategori: Allmänt

Heeej och hååå vad seegt det gååår!
Det känns som att jag inte kommer någonstans, men jag har snart nått mitt mål för dagen. I morgon blir det en heldag på universitetet tillsammans med Johanna, Linda och eventuellt Cissi. Det var som mamma sa: antingen får du gjort mycket eller ingenting.
Ligger i något det hon sa, men jag tror alla är stressade över att göra klart så mycket som möjligt så det blir nog en del plugg i morgon, från min sida i vilket fall.

Syster min skulle till Lysekil idag, vill med kunna åka till kusten nu!! Men jag får sitta inomhus vid datorn hela dagen, det är ju roligare!?

Dagens bild:

Jag vill inte ALLS hoppa i och bada när jag ser det här kortet, jag vill inte Alls gå ut i solen idag!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: