Fondtapet

Kategori: Allmänt

Pontus nya fondtapet sitter äntligen uppe, blev så himla bra! Lovar att ta kort på rummet när det är helt klart men här kommer bilder från fondtapeten:


Tycker han har gjort ett bra val. Det är lätt att det kan bli en kall känsla när den blåa färgen kommer in men han har lyckats att hitta en rätt blå fräg som gör rummet varmt ändå.

Rummet kommer att bli så bra! Jag har faktiskt fått ett uppdrag, ett helt annat uppdrag än sovrummet. Nämligen att inreda balkongen! Det ska inte vara så avancerat, lite lyktor, en matta och något annat kul! Så nu ska jag hitta inredningsbloggar som handlar lite om trädgård och balkong inredning.

Nu över till något helt annat, nu ska jag äntligen till biblioteket(hann ej med det igår, morr*) ska låna böcker om vikingar(är tanken just nu) till mitt fördjupningsarbete. Sedan ska jag ta en snabbfika med Linda, Alexandra och Kathrine. Sedan ska jag hälsa på min sötaste mamma som behöver lite extra ompyssling just nu!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • JENNY säger:

    oj, vilken tjusig tapet! var kommer den ifrån tro? :)

    2010-05-24 | 15:43:49
  • carzan säger:

    Fondtapeten kommer från fluger färg och kostar 550 kr rullen om jag minns rätt :)

    2010-05-24 | 20:08:50
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/
  • JENNY säger:

    Tack hörru! Kan dock inte hitta den på hemsidan, vet du om tapeten har något namn? :)

    2010-05-25 | 11:37:25
  • carzan säger:

    Den finns i butiken, jag vet faktiskt inte vad den heter :D Vill du gärna ha den så skriv ut bilden och ta med den till butiken! Så får de ta och leta reda på den tycker jag! =)

    2010-05-25 | 22:00:20
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: