En uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag passar på att uppdatera er om vad jag gjorde i helgen!!
I fredags var jag och Pontus påväg till Trollhättan för att fira vår fyraårsdag!! Vi skulle äta ute på en mysig resturang, när vi väl svängt in i staden bestämde vi oss för något helt annat nämligen en tripp till Göteborg. Vi var sugna på att gå på den nya biofilmen Robin Hood(sevärd film men dock lite långdragen). Vi hade inte så överkommligt med tid för att åka ner till gbg, äta middag och gå på bio så det fick bli en fyraårsmiddag på DONKEN, haha..Men den dagen var så himla mysig, att bara så spendera tid tillsammans.

Vi övernattade hos Pontus pappa och dagen efter fick jag umgås med lillsis Lisa, vi spelade fotboll och tvättade två bilar(bilarna blev smutsigare, haha lyckat). På kvällen träffade jag Alexandra och David på strandgatan där vi satt och fikade, istället för att gå ut och festa drog vi hem till Alex för att se en skräckfilm(dålig).

Idag har jag vart med min familj, vi har grillat och stekt i solen! Jag har upptäckt att min högra arm fick lite mer färg än den vänstra! Nu sitter jag i sängen i Karlstad, har en intensiv vecka framför mig. Veckan består utav plugg, flyttpacka och städning!! Jaoo!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: