Träning på schemat

Kategori: Allmänt


Ett underbart kort från i sommras, jag blir glad när jag ser kortet :)

Nu ska jag till skolan, är grymt trött samtidigt så ser jag fram emot dagen EU lektion.
Efter skolan ska jag kika på en lägenhet som jag är intresserad utav, verkligen fin! Sen blir det(ramla inte baklänges nu) TRÄNING! Idag är dagen och idag händer det. Två eller tre gånger i veckan. Jag, Johanna och Matilda ska köpa kort på KAU if(Karlstads universitet).
Efter det är jag väl helt slut, men då är det plugg som gäller.

Ha en underbar dag :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • lina säger:

    va roligt, där tränar jag också =)

    om du ska på powerstep så ses vi ikväll!

    puss å kram

    2010-03-08 | 10:03:12
    Bloggadress: http://linawestin.blogg.se/
  • elin säger:

    haha vilken klockren bild :D va snygga ni är ! jag ska faktiskt också, hör och häpna, träna idag :D

    2010-03-08 | 11:27:28
    Bloggadress: http://lovellin.blogg.se/
  • johanna säger:

    goe promenad, underbar bild! sen kör vi baby!!;)

    2010-03-08 | 13:23:37

Kommentera inlägget här: