Torsdag

Kategori: Allmänt

Ett glas proviva blåbär och fil med musli står serverat på bordet, min dagliga frukost! Jag är seg som vanligt på mornarna men idag lyckades jag stiga upp 35 minuter innan jag beger mig till skolan.
Skolan är från 08.30-20.00 idag(oj, tänker ni). Men det är så att vi har föreläsning om andra världskriget på eftermiddagen och sedan ska vi se på Shindlers list som uspelar sig i Krakow, dit jag ska om 16 dagar.

Dagens bild:

En bild tillängnat till Malin!!
Jag bara älskar One Tree Hill♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Amanda säger:

    De låter ändå rätt intressant tycker ja :) å ja måste bara hålla me! ja ÄLSKAR ONE TREE HILL!!!! lika mkt som ja älskar dig :D hihi

    2010-03-18 | 14:45:07
  • Amanda säger:

    kanske älskar dig lite mera då :D

    2010-03-18 | 14:45:35
  • Malin säger:

    Åh Carro, den bästa dagens bild nånsin ;D One Tree Hill <3

    2010-03-18 | 16:33:49
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: