Tentadag

Kategori: Allmänt

Ser inte fram emot dagen idag...Klockan tio-tolv har jag tenta, handlar om EU. Har gått upp lite tidigare för att få grepp om det sista.
Igår hade jag och Mariella en väldigt trevlig eftermiddag/kväll. Vi har fikat(underbar kladdkaka) och vi har kikat hockey. Grästorp vann med 8-1, utklassning. Kil var inte så bra men de kom igen i slutet faktiskt. Det var min hockeyanalys(haha världsklass).

Senare idag ska jag ner till biblioteket för att hämta en bok som vi tydligen ska ha till en annan tenta.

Nu får jag ta och sätta igång, snooza en timma.....

Dagens bild:

Min underbara sis Amanda, jag hoppas att du kommer till K-stad för att bosätta dig. Jag älskar dig och är oerhört glad för din skull*
Du är BÄST!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: