Stina :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på skolan tills klockan tolv, skönt att sluta tidigt. På tal om tidigt så kom jag verkligen inte upp ur sägen tidigt. En halvtimma har jag nästan ALLTID på mig att göra mig i ordning och äta varje morgon, stressigt värre.

Efter skolan besökte jag och Cissi köpcentret på Bergvik. Vi strosade runt, både jag och Cissi hittade något. Det blev en vårjacka för min det(som mamma och pappa hjälper till att sponsra på:)). Det var kärlek vid första ögonkastet, ska lägga ut den imorgon! 
Efter shoppingen gick vi in på Ica Maxi för att handla massvis med mat.

Vill framföra ett GRATTIS till Stina, hoppas att du får en jätte trevlig dag :) Tycker om dig♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Stajno säger:

    TACK underbaraste Carzan!! Kärlek till dig!

    2010-03-03 | 22:32:42

Kommentera inlägget här: