Städning - check!

Kategori: Allmänt

Jag undrar när lägenheten sist var städad! Var så dammigt, men nu är det borta. Har plockat lite och nu sitter jag och ska börja plugga inför "lilltentan" på torsdag. Tentan handlar om EU. Intressant men det är mycket att kunna. Så det är bara att sätta igång. Har även en religionsuppgift som skall göras.

Verkar som att jag inte kommer att göra så mycket annat idag.
På onsdag har Pontus match i Kil, som ligger tio minuter här ifrån. Den får man ta och se, ska bli väldigt roligt :)


Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    I den hallen har jag hängt mycket under mina högstadie-år! :-D Ja, usch. Det är lite mycket nu känner jag. Bara att se till att inte slösa någon tid på oväsentliga saker :)

    2010-03-07 | 18:25:46
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: