Sovrumsspecial

Kategori: Allmänt







Alla sovrum har sin stil, jag älskar allehopa sovrum som jag plockat fram. Det ger mig mer inspiration och idéer för att få mitt sovrum till ett sovrum som faktiskt man trivs i. Man tillbringar mycket tid där, det är värt att satsa!
Jag märker att det är "inne" med att filten får ligga hur den vill och att få sängen att se mer "fluffig" och mjuk ut. Sängen ska se mer inbjudande ut nu. Mer täcken och kuddar för att få känslan att man bara vill kasta sig ner i sängen. Jag är helt såld på det här!

Om man har en liten studentlägenhet så är tipset att verkligen satsa på sängen, varför inte en simpel himmelsäng? Jag skapade en himmelsäng i min förra lägenhet. Enkelt att sätta upp ett snöre med öglor för att sedan hänga upp gardiner/tyger på! Man sover som en prinsessa.

Jag tar gärna emot tips och idéer från er för att skapa ett trivsamt sovrum!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh vilka härliga rum! Jag kan se mig själva tillbringa oerhört mycket tid i rum nr tre uppifrån. Jag skulle aldrig lämna sovrummet :)

    2010-03-18 | 19:27:18
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/
  • Lisa säger:

    hälp vad fina sovrum!! nu blir man ju typ missnöjd över sitt eget:P sådana där ska jag ha när jag blir "stor" :)

    2010-03-18 | 23:18:35
  • Anonym säger:

    måste skriva ett till o säga att jag håller med malin, sovrum nr tre uppifrån, jag är kär! :P smart tips med himmelsäng carro! får försöka öbvertala dennis haha:P

    2010-03-18 | 23:21:30

Kommentera inlägget här: