Söndag

Kategori: Allmänt

Den här kvällen har jag spenderat tillsammans med Mariella. Vi gottade till oss med grönsaker, dipp, frukt, te och knäckebröd...samt glassbåtar! Det var supermysigt, Mariella hade tänt 14 ljus(så romantiskt). Vi såg även på filmen Snabba Cash(äntligen). Oväntat slut, jag är såå för filmer som slutar lyckligt.

Nu sitter jag i min säng, trött. Borde snart sova. Jag sov 6 timmar inatt!

Just det ja, jag skypade med min kärlek Martina som jobbar i Australien nu(vart borta i ca dem månader). Var så roligt att få prata med henne. Just nu så är det en naturkatastrof där, orolig. En cyklon befinner sig strax utanför där M bor. Enligt henne ska jag inte behöva oroa mig, men det gör jag!!!

Störtskön bild:

Vad händer??

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha, vart kom glassbåtar in i bilden? Ja, finns det något bättre än att prata i riktiga telefonen eller skype med vänner som bor utomlands? Tveksamt. Usch, låter inte kul med storming, men oroa dig inte :)

    2010-03-22 | 12:45:34
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: