Lördag

Kategori: Allmänt

Går hade vi en myskväll tillsammans, det var jag, systrarna♥ och mamma! :) Vi besökte mormor ocg Bengt, kikade in deras nya lägenhet! Väldigt fint och det var så himla underbart att träffa de! :) Sedan efter besöket beställde vi pizza och kikade på solsidan(världens bästa pogram). Det var en mysig dag/kväll tillsammans. Ops glömde nämna att mamma klippte mina toppar. Toppar och toppar, hon klippte bort ca: 10 centimeter!! Det tog cirka två minuter...hm ganska nöjd. Kort kommer :)

Idag har jag vart med Kathrine hela dagen fram tills nu. Vi har gjort i ordning oss(hihi), vi har fikat och kikat in olika bloggar(alltid lika kul att läsa fjortisbloggar). Nu ska jag och Pontus till Trollhättan för att möta upp hans pappa. Vi ska äta på New Pleace. Väldigt bra ställe, bra pris och bra mat. Sedan ikväll blir det bio, efterlängtade filmen Shutter Island. SKa bli så kul!! Har verkligen längtat, kul att se Leonardo DiCaprio spela med.

Nu ska jag göra mig i ordning!

Puss och Kram Carzan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: