Lång första dag!

Kategori: Allmänt

Det känns i kroppen efter första VFU dan... Gick hemifrån 7.15 och kom HEM 17.15! Nu sitter jag deckad i soffan, haha! Inte riktigt van än känner jag. På onsdag ska jag hålla i min första lektion, om varför påsken firas. Förslag tas gärna emot ;)

Nu hade jag tänkt att slappa i soffan, kika några avsnitt som jag missat i veckan(tv4play.se, sjukt bra). Sedan kommer Pontus hem från innebandyträningen(träning för skoj skull) då ska vi kika film och bara ännu mer slappa. För er som är nyfikna på hur det går för Grästorp(hockey), så gick de upp i div.1 igår!! Rejäl fest igår och en lagfest på torsdag. Antar att det blir utgång själv då, e faktiskt sugen!

Men vi får se hur hårt VFUn tar på en, börjar bli gammel? ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • SOFIA säger:

    sv: håller med! :)

    ahaaa okej vad spännande! byter du till en större lägenhet då eller blir det samma? :)

    2010-03-29 | 18:38:14
    Bloggadress: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: