Klädställning

Kategori: Allmänt

En tjej har för mycket kläder, eller inte?! Jag har i vilket fall för mycket väskor! Lite organisering vore skönt att få i garderoben. Dit jag ska flytta nu har endast tre garderober, varav ett städskåp. Jag behöver mer förvaring, passar inte en klädställning in då?
Jag har alltid velat hänga ut kläderna på ett ställ, det ser snyggt ut!
Jag hittade tre ställningar från ikea:

Den billigaste till vänster för 129 kr och den till höger för 349 kr!

Här har vi den snyggaste men dock den dyraste: 995 kr!

Vilken ska man ha? En billig som jag kan ha medans min livslängd här i k-stad(ca 2 år) eller den dyraste och snyggaste som jag kan ha i hela mitt liv? Haha..svårt, vad tycker ni?
Kanske kan önska mig i födelsedagspresent, smart! Önskar mig dock en platt-tv med, men det känns ganska uteslutet!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: