K-stad today

Kategori: Allmänt

Idag bär det av till Karlstad igen efter en underbar helg här i Vänersborg. Har träffat nära och kära men såklart så skulle jag gärna vilka stanna längre! Kommer snart hem till Vänersborg igen för en 6 veckorspraktik(varav en vecka påsklov=Polen). Ska bli väldigt roligt.

Jag sitter och tänker på mitt examensarbete om ca två år... Jag vill så gärna till Kenya. Jag har några som är sugna på det också. Det anordnas resor i skolan, borde man passa på? Jag och Johanna ska söka efter massa stipendier!! Lagom restid: 3 veckor. Längre? Ja varför inte.

Nu ska jag äta frulle efter en lång sovmorgon!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det där med Kenya låter faktiskt intressant.. Jag spekulerar i vad man kan skriva i B-uppsatsen också.. :)

    2010-03-15 | 13:21:23
    Bloggadress: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: