Inredning

Kategori: Allmänt

Jag älskar inredning, så är det bara! Just nu har jag lagt till Simplicity till mina favoriter. Hon är har en egen butik och har väldigt bra smak. Om ni är sugna på att göra om något hemma eller helt enkelt är nyfika så rekommenderar jag bloggen starkt.


Bilden kommer från hennes blogg!
För övrigt så är affären Granit en affär som jag beundrar, så enkla och praktiska saker till ett bra pris. Alltid när jag är i Göteborg så smiter jag in i affären för att få idéer. Oftast kommer man ut med en påse i handen med.

P.s jag blir supersugen på att gå en fortsättningskurs på inredning. Jag gick en inredningskurs på medborgarskolan. Det hade vart kul att gå en kurs om Feng Shui. Handlar om hur man ska möblera med färg, möbler, material och energifält för att må bra. Är det någon som vet en bra kurs så kommentera gärna!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: