Ikea

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart runt i hela Karlstad! Jag och Cissi höll igång i cirka sex timmar, vi var och handlade mat till Cissis överaskningsfest för hennes mamma(fyller 75 år). Sedan var vi på Ikea, dagen till ära. Där fick ja köpt mig ett ställ till datorn, superbra!
Cissi köpte en hel del till Elias nya rum, vi har målat om det. En grön fondvägg plus tre vita(sjukt snyggt). Rummet har verkligen fått ett lyft. De köpte mitt(eller familjens) skrivbord, datastol och dator som passar prefekt till att spela och titta film på!

Nu är jag helt enkelt helt slut, ja imorgon är den efterlängtade hemtentan. Jag förstår ärligt inte varför vi måste lära oss om global nationalism. Jag ska undervisa för barn från 7 år... Japp, bara att bita i det sura äpplet! Verkligen ett Lycka till Carzan!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mor säger:

    lycka till gumman, det kommer att gå bra puss

    2010-03-26 | 07:22:48

Kommentera inlägget här: