Glad*

Kategori: Allmänt

Jag fick tag på bh:n i Duvan huset, tack Sofia ;) Om man hade Lindexkort så fick man 50kr i rabatt om man köpte ett par trosor med, så det fick det bli!!

man kanske inte ser så bra, men rekommenderar modellen!

Nu har jag missat House, så får ta igen det på tv4play(jäkligt bra idé alltså). Jag tar igen de flesta pogram på nätet. Man gör så mycket annat på kvällarna att man totalt glömmer.

Jag har pluggat EU idag med, har fått ihop 9 skrivna sidor på datorn, så nu är det bara att läsa på de med.
Imorgon blir det till att kika på min pojkväns lag(Grästorp, hockey) i Kil tillsammans med Mariella, en trevlig dama som sprudlar massvis med energi! Ska även hem till henne för första gången i morgon då hon har lovat att överraska mig med te och något gott till. Idag har hon även städat så känner jag mig välkommen? Oh JAA! Längtar*

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: