Fika*2

Kategori: Allmänt

Jag har haft två trevliga fikor idag med två underbara personer, Johanna och Victoria!
Efter skolan kom Johanna förbi, jag råkade sparka lite hårt i soffan så att hon spillde ut lite tevatten på henne(förlåt) det gick dock bättre med Victorias te, vi höll oss lugna(eller jag höll mig lugn).

Nu sitter jag och pysslar, rättare sagt skriver in en sammanhörande text till bilderna i fotoalbumet. Jag har tusentals(iaf hundratals) bilder att sätta in i fotoalbum från Thailand. Har dock inte kommit så långt än. Men det är supermysigt att kolla igenom bilderna från i sommras. Vår stugsemester tillsammans med paret Joel och Mica. Vi hade det underbart och jag längtar tillbaka!

Bilder från stugsemestern:

Besökte Håverud!

Jobbig trappa som aldrig tog slut!

Jag och min pojkvän Pontus!

Sötisarna Joel och Mica!

Underbar sommar år 2009!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: