Dr.Quinn

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma hos familjen, det bjöds på stek och nu blir det blåbärspaj(mm så gott). Senare så har jag lovat sis Lisa att vi ska till Donken. Hon vill så gärna ha jordgubbsmilkshake, och den är faktiskt oslagbar där. Idag har jag träffat Johanna en sväng innan jag for hemmåt, vilket var mycket trevligt.

Jag är så sugen på att köpa tv-boxar.
Inne på just nu:

Säsong 1-3 för endast 219 kr!! Taget? Avsnitt av Dr.Quinn, underbar serie. Man drömmer verkligen sig in i deras värld.

Lisa skriver:
hej jag heter lisa och är Carros lilla syster och jag målar påsk brev till påsken!

Såsött!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag veet! McD:S jordgubbsmilkshake är den absolut bästa jag nånsin smakat! Haha, Carro. Dr Quinn ;)

    2010-03-29 | 16:26:45
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: