Carzans dag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som. Jag gick tidigare till skolan för att plugga, skola sedan vid ett till fyra. Efter skolan var man bjuden på fika tillsammans med några klasskompisar. Väldigt trevliga damer. Jag hade en underbar eftermiddag.

Några av tjejerna har blogg som är roliga att läsa:
Vi har söta Malin som bakade supergoda muffins idag(receptet finns på bloggen).
Vi har Johanna som alltid är lika fin och glad!
Sedan har vi Mariella som verkligen är underbar på alla sätt och vis!
Jag hoppas att resten av gänget skaffar blogg de med, alltså Malin och Karolina!

Efter fikan så tränade jag, tyckte att muffinsen och hallonpajen var en bra uppvärmning. Jag har lovat mig själv att bara äta sötsaker på fredagar och lördagar. Jag är en mästare på att äta sötsaker. Nu sätter jag ett stopp för det, nästan iaf!

Nu är jag helt slut, trött!! Behöver nog sova vilket jag snart ska göra.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: