Carro är trött

Kategori: Allmänt

Jag är så himla trött, jag har vart det ett tag nu. Trött, huvudvärk och allmänt skoltrött. Nu måste jag få igång mig själv, kika in tallriksmodellen lite noggrannare kanske!!

Idag har jag vart i skolan tills fyra, nu har jag tänkt att plugga. Har en del i skolan nu som måste fixas. Det är inte det roligaste direkt. Jag får försöka tänka framåt men vill så gärna vara klar med utbildningen nu så att jag kan gå ut och jobba, jag längtar*

Dagens POSEbild:


Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Mmm, jag tror att det är liknande för många nu. Lite skoltrötthet och sådär. Haha, nörd jag? Ja kanske aningen, men jag gillart :D Snygg klänning också!

    2010-03-22 | 18:15:42
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: