Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag är jag verkligen trött, jag har sovit i soffan inatt. Varför? Jag märkte att det kröp en spindel på min arm, jag såg den men sen försvann krypet. Aldrig att jag sover i den sängen igen...

Dagens bild:


De var många som inte riktigt förstod hur mina strumpbyxor satt ihop, här är en hel bild, hm ser dock lite...

Ska ni se på bröllopet på lördag? Hmm vill nog se en liten stund, se ett 20 miljonersbröllop är inte alltid man får se. Vill se bröllopsklänningen!! Annars är jag faktiskt inte så noga med det.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag ska se själva vigseln iallafall, ska bli spännande att se klänningen. Det är ju inte var dag det är ett sånt här bröllop :)

    2010-06-19 | 11:01:24
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: