Sorry!

Kategori: Allmänt

Inte bloggat på några dagar nu! Jag har fullt upp!! Jag håller på att ta igen praktikdagar, träffar nära och kära och imorgon är det stora Vänersborgsfesten nämligen Corona. Kom dit vettja, stöd mig och mitt tjejvollybolllag: vi som badar i vassen!! Vi spelar alltså tre matcher, start klockan tio(på morgonen). Sedan blir det fest hela dagen lång och avslutas med en stor fest på kvällen, grymt. Jag ser fram emot detta.

Jag har försökt att få lite färg under dessa få dagar från och med i tisdags, har inte gått så bra. Har ju praktiserat på dagarna. Jag blendar nog folket på stranden imorgon, men den bjuder jag på?

Jag saknar alla Karlstadbor!! Får komma och hälsa på snart!

Ikväll blir det hamnkorgen med några av de bästa tjejerna! Me like♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: