Periodare

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Jag har helt enkelt blivit en periodare!! Inte okej, jag får skärpa mig. Jag har bara latat mig, umgåtts med kompisar, solat(även fast det inte är det roligaste jag vet)...vad har jag gjort mer?

I helgen var jag och Alexandra i Karlstad. Det var så himla trevligt. Vi shoppade och tog en trip till Ikea!! På kvällarna tittade vi på film, en utav de bästa filmerna genom tiderna är filmen: A cup of love. Om ni inte har sett den filmen så är det ett måste!! Filmen kallar jag KÄRLEK.

Vi fick även ge oss på alkoholen lite MEN vi kom aldrig ut? Ja, hur slutade det då undrar ni säkert, var vi så fulla? Haha, åh naaj!! Vi var finsmakare, tog oss varsin rosa pantern och hade en väldans trevlig stund. Vi hade även lagt upp hela kvällen enligt ett schema för att Johanna skulle komma förbi. Det blev stressigt där ett tag men fick då ett sms..av...Johanna, att hon inte orkade komma?? Vad är det för stil!! Här kommer man till Karlstad en helg på hela sommarn...vad gör hon? Jag blir så besviken på den där damen! Får tänka ut ett straff ;)



Imorgon börjar jag jobba på Ica Kvantum!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: