Nyköpt...

Kategori: Allmänt

Pensionärsfrullen var supertrevlig, vi satt där ett jäkla tag!! =) Efter det gick jag och Björkis en vända på stan! Finns alltid något som lockar mig!!

jag hittade en fin kofta från vero moda:

Tyckte den var söt och passande nu till sommarn =)

Nu är det två timmar kvar tills jobbet..men det ska bli mycket trevligt! Bara ett kort tretimmaspass, jag borde väl överleva?! Säkert midsommarrurs nu på Ica, jag sitter ju i kassan så det finns säkerligen något att göra.

Vad händer nu på midsommar då? Hm, jag vet faktiskt inte och det gör så att jag har tappat suget totalt.. Vi skulle först till Daniels stuga på kusten men vad händer? Jo han skadar knät, inte roligt för honom men det blev inställt. Finns andra alternativ men jag är mest sugen på att ta det lite lugnt med Linda och Adri, vi får se =) På lördag blir det i vilket fall smögen med Linda, kommer att bli sjukt kul! Många ska dit så det kan bli en riktig fest där alltså. Följ med?! =)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: