Minigolfturnering

Kategori: Allmänt

För några dagar sen var det minigolfturnering, vilket var en viktig match för mig.. Jag hade den rätta inställningen till den tuffa turneringen och jag hade i månader studerat mina motspelare, så jag kunde då deras svagheter och styrkor. Det var då dags..den dagen jag väntat på. Lagspelarna bestod utav fyra tjejor, jag, Alexandra, Elin och Lisa. Jag var supertaggad, verkligen!! Det började bra för mig, jag glänste lite om jag får vara ärlig. Sen kom svackan. Det var ganska lika mellan oss fyra, poängmässigt. Jag kom igen men det räckte inte för vinst. Jag kom tvåa och Alexandra etta med endast ett poäng över mig!

Efter det gick jag hem och sura...!! Haha!!

Det är så roligt med minigolf och med rätt sällskap så kan det inte gå fel!!

Lisa, Alex och Elin!

Jag och Alex!

Här satt vi och latade oss =)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • L säger:

    Finaste tjejorna!! <3

    2010-07-05 | 16:30:26

Kommentera inlägget här: