Helguppdatering!

Kategori: Allmänt

Nu har jag tatt igen tre praktikdagar av fyra. Imorgon är sista dagen. Jag kommer dock sakna att vara där...! Idag ska jag och Pontus bara ta det lugnt till max. Vi ska äta såå god mat och ha soffhäng med film. Det ska bli gött att inte röra på sig. I och för sig så rör jag inte mycket på mig, jag borde men jag gör det inte. Träna, vem behöver det egentligen? Vill inte alla se ut som mig liksom? Haha...!!

Annars så har helgen vart kanon! I fredags var jag på promen med underbara vänner! I lördags var den omtalade Coronafesten. Dagen började med en frukost tillsammans med laget, vi spelade första beachvollymatchen halv elva. Vi förlorade dock alla tre matcher, men vad gör det? Vi kom i vilket fall med i tidningen, jag är ju ganska känd...!! Hamnar i tidningen ganska ofta, vanesak. Efter en härlig dag på sanden så var det förfest hos Linda(vilken förfest, wow). Sedan avslutades kvällen med en stor fest!!

Igår fyllde min älskade Lisa 10 år!! Imorgon blir det en bowlingkväll tillsammans med henne och sis! Kvällen avslutades där med en familjepizza samt filmen Hanna Montana, hm helt okej film. Vad gör man inte för sin älskade syster som fyller år!!

Nu ska jag diska, man samlar visst på sig en hel del disk när man är två!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: