disappear

Kategori: Allmänt

Skrev ett inlägg igår som försvann så jag orkade tyvärr inte skriva om det. Men nu får jag göra ett försök till!!

Igår var jag med mina två systrar. Direkt när jag kom hem fick jag ställa mig i köket för att laga mat, mamma och pappa är nämligen bortresta några dagar. Efter det bakade vi kladdkaka, glömde visst kakaon..haha! Men den gick ner ändå. Lisa, min kreaktiva syster gjorde en hemmagjord bowlingbana med petflaskor. Till klotet använde vi oss utav mammas fuskblomma, tur att hon inte var hemma för det gick lite sönder. Det var roligt! Vi avslutade kvällen med att titta på Alvin och gänget 2, de små ekorrarna är så himla söta och filmen var rolig.

Idag vaknade jag klockan sju utav min lillasyster. Hon skulle till skolan vid åtta så hon behövde hjälp med frukost och diverse grejer. Efter det var det kört, jag kunde inte somna om(har inte fått sovmorgon på en vecka) jag började att plocka upp i huset samt tvätta. Nu sitter jag här och bloggar!

Ringde Lindsy vid tio, kunde inte med och ringa tidigare. Jag ska möta upp henne så ska vi ha ett litet tjejsnack!! ;D Ska bli mycket trevligt. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda!

Bytte profilbild på facebook nyss:

Klockrent kort på mina tjejor♥ En liten extra tanke på damen i grått!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha, hur lyckas man glömma kakaon i en kladdkaka? Det är ju den som är grejen ;)

    2010-06-09 | 15:24:48
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: