Nelly

Kategori: Allmänt

Kikade in rean på Nelly.com nyss, de hade många lockade kläder som jag ville ha. Jag fastnade mest för denna snygga klänning:


Övrigt ikväll: Det blev pråmen tillsammans med Kathy, Linda H och Lisa. Vi kikade fotbollen, mitt tippade lag(Spanien) vann ikväll, som ni redan säkerligen vet. Det är det laget jag tippat på sen start. På söndag avgörs det. Kanske änna får offra mig genom att kika på matchen. Jag är egentligen ingen fotbollsfantast.
Kvällen var i vilket fall trevlig, jag tog den omtalade nachokorgen, jag mår illa nu efter hetsätandet!! Så nu ska jag försöka sova bort det. Har egentligen ingenting planerat för morgondagen, vad jag vet!? Blir till att städa lite faktiskt kanske till och med ta en promenad?!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vet vad du kan göra, följa med och hämta lisa efter jobbet idag, puss

    2010-07-08 | 07:17:21

Kommentera inlägget här: