Myskläder!

Kategori: Allmänt

Idag tog jag på mig slappa kläder, sköna att gå omkring med och framförallt mysa med!!

Dagens outfit:



Mjukiskavaj: Bik Bok
Linne: H&M
Tights: MQ
Skor: Vagabond

Nu kommer Linda snart och hämtar upp mig, tanken är att vi snart ska fika på Strandgatan tillsammans med Jeanette. Ska bli mycket trevligt. Sen kommer mamma efter jobbet och hämtar upp mig, vi ska till morfar för att hämta Lisa. Vi skulle egentligen hämtat henne igår men det blev ändrade planer, hon ville fiska istället. Lisa fick en fisk, hon var väldigt stolt kan jag säga! Ikväll vet jag inte vad som händer, jag får fundera på det. Fanns en hel del filmen att hyra såg jag igår som Alice i underlandet, ej sett men vill så gärna se.

Måste skynda mig!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: