Morning

Kategori: Allmänt

Godmorgon får jag nästan ta och säga, jag vaknade dock halv tio med huvudvärk och har legat i sängen sen dess. Den är fortfarande kvar men den är inte lika stark. Idag ska jag till Linda för att umgås med henne, var trots allt några dagar sedan. Det får bli en träningspromenad hem till onsjö, tar trots allt 40 minuter om man går snabbt. Jag får hoppas att huvudvärken lägger sig tills dess.

Lite senare ska jag hämta min snuttislisa hos morfar och Maja, hon har vart där i tre dagar nu. De har fiskat och gottat sig. Jag fattar inte att ungen gillar abborre redan vid tioårs ålder!! Men det ska bli trevligt att få träffa morfar och Maja med.

Dagens morgonkort:


Kanske ska göra mig i ordning..Börja med att kamma håret iaf!

Lyssnar just nu på: Alexandre Desplat - New Moon (soundtrack)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: