Karlstad uni

Kategori: Allmänt

Jag har fått bästa schemat i höst, 2 dagar i veckan. Men jag förväntar mig att det är mycket självstudier på det. Jag börjar heller inte förens 2 sep, jag brukar alltid få börja tidigare.. Jag är nöjd. Men dessvärre så är det mycket studentlitteratur att köpa. Jag hoppas att jag kommer undan med att låna några böcker från biblioteket.

Min syster ska även studera i höst, hon kom in på Karlstad universitet(där jag befinner mig). Hon ska plugga ekonomi!! Grattis Amanda!!! 

Idag har jag jobbat, 10-14. Inget långt pass alls men det är skönt att få göra lite kortare pass någon dag i veckan. Snart får jag laga mat, vad ska man laga?!

Får tänka vidare...

Dagens bild:

Sis =)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh, vad roligt! Du får hälsa grattis. Om hon har några frågor får hon gärna fråga mig. Säg till henne att hon måste vara med på nollningen, best ever!! Fika i veckan? Puss

    2010-07-25 | 22:57:50

Kommentera inlägget här: